onsdag 15 juli 2009

Ny bloggare från Stavanger

Med en bra nattsömn, stadig frukost och med stor förväntan känner jag mig redo att anta de utmaningar som väntar mig de närmsta dagarna här på Götheborg. Jag är själv inte helt på det säkra med vad jag gett mig in på, men oroar mig inte mycket över det då jag strosar ner mot Stavangers hamn.

Hamninloppet är ganska långt vilket gör att skeppets entre blir väldigt pampig, då alla besökare får titta på skeppet från första parkett. Vädergudarna är tyvärr inte riktigt med oss denna dag, utan regnet öser ner vid kaj då Götheborg skjuter salut. Trots detta syns inga ledsna miner, utan man klämmer ihop sig under tälten och njuter av detta ståtliga skepp som lägger till rakt framför näsan på en.

Cecilia och Sofia tar farväl och jag hälsas välkommen till livet ombord på detta skepp.
Nu får ni hänga med mig istället!

/Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar